رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ست اداری چیست و به چه کار می آید؟
#1
 
[عکس: 9-News.jpg]


ست اداری مجموعه اوراق اداری که اغلب شامل سربرگ، پاکت نامه، کارت ویزیت و ... است که با طرح گرافیکی جهت انجام امور اداری و مکاتبات با سایر شرکت ها، ادارات، کارخانجات و ... مورد استفاده قرار می گیرد.
اما استفاده از ست اداری چرا اهمیت دارد و با اوراق خام چه تفاوتی دارد؟
ست ادرای در واقع به خاطر استفاده از طراحی گرافیکی و ایجاد هویت بصری برای هر مجموعه ای اهمیت پیدا می کند.

یک طراحی خاص که بر روی تمام اوراق اداری چاپ می گردد و نشان دهنده نوع کار ، میبن پیام و اهداف ،

 کاراکتر و ویژگی های مجموعه ی تابعه خود است و این پیام را به مخاطبان خود منتقل می کند که با مجموعه ای منظم و ساماندهی شده روبرو هستند.
از این جهت طراحی ست اداری و چاپ آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از ضروری ترین اقلام مورد نیاز هر بنگاه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.
پاسخ }
سپاس شده توسط:


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان