مهمان عزیز، خوش‌آمدید.
شما می‌توانید از طریق فرم ثبت‌نام در انجمن عضو شوید.

نام‌کاربری
  

رمز عبور
  





جستجو در انجمن‌ها

(جستجو‌ی پیشرفته)

آمار انجمن
» کاربران: 377
» آخرین کاربر: zareisara7474
» موضوعات انجمن: 1,631
» ارسالهای انجمن: 1,714

آمار کامل

کاربران حاضر
ما 48 کاربر حاضر در انجمن دارید
» 0 کاربر عضو | 48 مهمان

آخرین موضوعات
قیمت ساندویچ پانل دست دوم
انجمن: انجمن آزاد
آخرین‌ارسال: minajafari
دیروز, ۰۵:۱۶ ب.ظ
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 3
پلاک بعد از ارتودنسی
انجمن: انجمن آزاد
آخرین‌ارسال: minajafari
دیروز, ۰۴:۵۲ ب.ظ
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 2
بازار اینترنتی و انواع آن
انجمن: انجمن آزاد
آخرین‌ارسال: minajafari
دیروز, ۱۱:۰۹ ق.ظ
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 4
ایجاد وبلاگ فروشگاهی با ه...
انجمن: انجمن آزاد
آخرین‌ارسال: minajafari
دیروز, ۱۰:۴۸ ق.ظ
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 4
نکات کلیدی برای داشتن طرا...
انجمن: انجمن آزاد
آخرین‌ارسال: azadehsadeghi
۲۷-۰۵-۱۳۹۸, ۱۱:۰۳ ق.ظ
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 7
۱۵ تکنیک طراحان رابط کارب...
انجمن: انجمن آزاد
آخرین‌ارسال: minajafari
۲۷-۰۵-۱۳۹۸, ۱۰:۳۷ ق.ظ
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 12
pay per click(ppc) یا تبل...
انجمن: انجمن آزاد
آخرین‌ارسال: minajafari
۲۷-۰۵-۱۳۹۸, ۱۰:۲۰ ق.ظ
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 8
مهمترین مزایای وردپرس
انجمن: انجمن آزاد
آخرین‌ارسال: minajafari
۲۶-۰۵-۱۳۹۸, ۱۱:۱۳ ق.ظ
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 8
نکات خرید قالب وردپرس
انجمن: انجمن آزاد
آخرین‌ارسال: minajafari
۲۶-۰۵-۱۳۹۸, ۱۰:۴۸ ق.ظ
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 12
خرید بک لینک و کاربردهایش
انجمن: انجمن آزاد
آخرین‌ارسال: seoface3
۲۶-۰۵-۱۳۹۸, ۱۰:۱۲ ق.ظ
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 9

 
  قیمت ساندویچ پانل دست دوم
ارسال‌شده توسط: minajafari - دیروز, ۰۵:۱۶ ب.ظ - انجمن: انجمن آزاد - بدون‌پاسخ

ساندویچ پانل دست دوم
ساختار ساندویچ پانل دست دوم از دو لایه بیرونی درونی و لایه عایق میانی که هسته مرکزی آن است، تشکیل شده است. ساندویچ پانل ها بعد از آنکه بر روی سازه نصب شدند ممکن است بنا بر شرایطی آن سازه غیر قابل استفاده شوند، در نتیجه مصالح آن مانند ساندویچ پانل ها را از آن جدا کرده و به عنوان ساندویچ پانل دست دوم به فروش می رسانند.
بسته به میزان مدت زمان استفاده از آن، ضخامت، نوع فوم بکار رفته و میزان سالم بودن آن دارای قیمت های متفاوتی هستند. فقط توجه داشته باشید که گاهی ممکن است به هنگام جدا کردن ساندویچ پانل از سازه آن ها دچار آسیب شده و ورقه هایش از هم جدا شوند. برای استفاده از ساندویچ پانل دست دوم بهتر است از سالم ترین آن استفاده کنید تا مشکلی برای سازه تان پیش نیاید.
قیمت ساندویچ پانل به صورت دست دوم
قیمت ساندویچ پانل ها به نسبت دیگر انواع مصالح ساختمانی بسیار به صرفه تر می باشد و دارای هزینه ی مناسب تری است. از این رو می توان در روند انجام پروژه با هزینه ی معقول، بهترین کیفیت را انتظار داشت.
اما به طور کلی می توان بیان داشت که قیمت ساندویچ پانل در انواع ساندویچ پانل سقفی، ساندویچ پانل دیواری و حتی ساندویچ پانل دست دوم به مواردی وابسته است که می توان با تغییر هر یک از موارد در ساخت و تولید، قیمت متفاوتی را ارائه داد.
در این میان قیمت ساندویچ پانل دست دوم به میزان قابل توجهی کمتر از ساندویچ پانل نو می باشد.
[عکس: DSC00099__80190.1426262044.1280.1280-min.jpg]
موارد تاثیر گذار در قیمت ساندویچ پانل دست دوم
قیمت ساندویچ پانل دست دوم می تواند متناسب با نوع مواد و مصالح استفاده شده در ساخت، کیفیت محصولات و هم چنین طراحی خاص هر محصول متناسب با کاربرد آن تعیین شود.
از این رو می توان موارد تاثیر گذار در قیمت ساندویچ پانل را بدین صورت نام برد:
ضخامت فوم عایق میانی
ضخامت ورقه های درونی و بیرونی در ساخت ساندویچ پانل
نوع ورقه های استفاده شده در ساخت (آلومینیوم، گالوانیزه، آلوزینک)
نوع جنس عایق هسته ی میانی (پلی یورتان، پلی استایرن، پشم سنگ)
کاربرد ساندویچ پانل ها (ساندویچ پانل سقفی، ساندویچ پانل دیواری، ساندویچ پانل کلین روم، ساندویچ پانل سردخانه ای)
کاهش هزینه ساندویچ پانل دست دوم
برای کاهش هزینه قیمت ساندویچ پانل تهران می توان مواردی را در نظر گرفت تا با کیفیت مناسب، اما هزینه ی پایین تری برای آن پرداخت شود. در این خصوص می توانید از مشاوران کارن پنل کمک بگیرید تا بهترین ها را در اختیار شما قرار دهند.
برای مثال می تواند ضخامت ساندویچ پانل را از ضخامت پایین استفاده کرد. زیرا ساندویچ پانل ها در ضخامت های متفاوت وجود دارند که به همین جهت، ساندویچ پانل با ضخامت کمتر هزینه ی پایین تری خواهد داشت.
هم چنین در صورتی که نیاز به ظاهر دو رو ورق ندارید، می توانید از ساندویچ پانل یک رو ورق استفاده نمایید و هزینه یاضافی برای ساندویچ دو رو ورق، در صورتی که نیازی به آن ندارید، نپردازید.
یکی دیگر از راهکارها می تواند خرید ساندویچ پانل دست دوم باشد. از این رو می توانید از ساندویچ پانلی که یک بار استفاده شده است اما فرد به دلایلی دیگر نیاز به استفاده از آن ندارد، بهره مند شوید.
اما برای خریداری ساندویچ پانل دست دوم همواره نکات اصلی را مدنظر داشته باشید و یا از کارشناسان در این زمینه کمک بگیرید. زیرا در صورتی که آسیبی به ساندویچ پانل وارد شده باشد، از طول عمر آن می کاهد و در واقع نمی توان استفاده مفیدی از آن محصول را انتظار داشت.
[عکس: ckyb96qxc3ihyqm8ngdwi388sp5bpc04-min.jpg]
مزایای استفاده از ساندویچ پانل دست دوم
اگر نسبت به برند سازنده ساندویچ پانل اعتماد دارید و مطمئن هستید که از بهترین مواد اولیه و عایق استفاده می کنند؛ در نتیجه با اطمینان بیشتری می توانید از ساندویچ پانل دست دوم آن ها استفاده کنید؛ چرا که نه تنها باعث کاهش هزینه های تان می شود، بلکه عمر آن ها کاهش پیدا نمی کند و اطمینان دارید که مشکلی برای سازه به وجود نمی آید.
ساندویچ پانل های دست دوم هم به صورت دیواری و هم به صورت سقفی هستند که هر کدام که بخواهید می توانید به صورت دسته دوم استفاده کنید.
معایب استفاده از ساندویچ پانل دست دوم
زمانی که شما از بازار ساندویچ پانل تهران را خریداری می کنید، آن ها به صورت آماده وجود ندارند، بلکه بر اساس متراژ مساحت مورد نیاز شما و ابعاد سازه ساخته شده و در نهایت به دست مشتری می رسد. اما اگر بخواهید به سراغ خرید ساندویچ پانل دست دوم بروید، چون از قبل ساخته و استفاده شده اند، ممکن است هم اندازه ابعاد مورد نظر تان پیدا نکنید یا خیلی به سختی پیدا شوند.
گفتیم که به دلیل ساختار با کیفیت و عایقی که دارد در برابر رطوبت و حرارت و غیره مقاومت بالایی از خود نشان می دهد، اما ساندویچ پانل دست دوم و کار کرده ممکن است بعد از مدتی استفاده فوم از ورق جدا شود و دیگر قابل استفاده نباشند. این اتفاق زمانی می افتد که جنس و برند سازنده ساندویچ پانل از مواد خوبی استفاده نکرده باشد و یا اینکه عمر مفید آنان پایان یافته باشد.
ساندویچ پانل دست دوم چون از آن ها یکبار استفاده شده است، اگر بخواهیم دوباره در یک سازه دیگر استفاده کنید، عمر بالایی نخواهند داشت.
قیمت ساندویچ پانل دست دوم چقدر است؟
قیمت ساندویچ پانل دست دوم و کار کرده به مراتب کم تر است قیمت ساندویچ پانل نو است. خیلی از افراد ترجیح می دهند برای کاهش هزینه های خود از ساندویچ پانل های دست دوم استفاده کنند. قیمت ساندویچ پانل های دست دوم هم بستگی به فوم استفاده شده در آن، ضخامت آن، و میزان تمیزی و سالم بودن ساندویچ پانل بستگی دارد. هرچقدر ضخامت آن بیشتر باشد و از عایق بهترین در آن استفاده کرده باشند قیمت آن بالاتر خواهد بود. علاوه بر این هرچقدر سالم تر و قابل استفاده تر باشد و مدت زمان استفاده از آن کمتر باشد، آنگاه قیمت ساندویچ پانل دست دوم بالاتر می رود.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت ساندویچ پانل با مشاوران کارن پنل از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.
[عکس: 705523_Sc12Sy_r_m-min.jpg]

چاپ این بخش

  پلاک بعد از ارتودنسی
ارسال‌شده توسط: minajafari - دیروز, ۰۴:۵۲ ب.ظ - انجمن: انجمن آزاد - بدون‌پاسخ

در درمان ارتودنسی برای اینکه دندان به محل سابق خود برنگردد از پلاک بعد از ارتودنسی استفاده می کنند که استفاده از این نوع پلاک به مدت 24 ماه طول می کشد.نتیجه نهایی در ارتودنسی به استفاده از پلاک بعد از ارتودنسی بستگی دارد و بایستی توصیه های متخصص ارتودنسی را در این زمینه جدی گرفت.پلاک بعد از ارتودنسی وسیله‌ای متحرکی است که دندانها را پس از برداشتن بریس در موقعیت جدید نگه می‌دارد.همچنین پلاک بعد از ارتودنسی برای درمان مشکلات جزیی نامرتبی دندانها نیز به کار برده می‌شود.پلاک بعد از ارتودنسی از پلاستیک شفاف و سیم‌های فلزی ساخته می‌شود و سطح خارجی دندان‌ها را می‌پوشاند.
 
ضرورت استفاده از پلاک بعد از ارتودنسی :
برای جلوگیری از برگشت دندانها به موقعیت اولیه از پلاک بعد از ارتودنسی استفاده می شود. به علاوه دندانها معمولا پس از مدت طولانی جا‌به‌جا می‌شود به این علت که پس از ارتودنسی و مرتب شدن دندانها تا زمان عادت کردن استخوان‌ها، لثه‌ها و ماهیچه‌ها به این تغییرات در موقعیت جدید خود جا نمی‌افتند.
 
انواع پلاک بعد از ارتودنسی :
انواع مختلفی از پلاک بعد از ارتودنسی وجود دارد. انتخاب نوع پلاک بعد از ارتودنسی به عوامل مختلفی وابسته است و متخصص ارتودنسی بسته به شرایط بیمار بهترین پلاک بعد از ارتودنسی را انتخاب می نماید.گاهی ممکن است به بیمار بیش از یک نوع پلاک بعد از ارتودنسی توصیه شود تا از این طریق احتمال بازگشت دندانها به حالت اولیه کاهش یابد.

  • پلاک بعد از ارتودنسی هاولی :
    این پلاک بعد از ارتودنسی از سیم های فلزی و آکریلیک ساخته شده است تا دندانها را در موقعیت جدید خود نگه دارد.این نوع از پلاک بعد از ارتودنسی به طور سفارشی با قالب گیری از دندان‌های بیمار تهیه می‌شود تا به خوبی روی دندان‌ها و سقف دهان بنشیند و سیم‌ها یا بدنه آکریلیکی نیز دندان‌ها را ثابت نگه دارد. بیمار در صورت تمایل می‌تواند رنگ و یا طرح آکریلیک را انتخاب کند.
  • پلاک بعد از ارتودنسی شفاف :
    پلاک بعد از ارتودنسی بر روی کل قوس دهان قرار می‌گیرد تا دندانها صاف و مرتب بمانند.این نوع از پلاک بعد از ارتودنسی همانند پلاکهای نامرئی هیچ سیمی ندارند. همچنین می توان از این نوع پلاک برای درمانهای دیگری همانند جابجایی دندانها و بریج نیز از آن استفاده کرد.
  • پلاک بعد از ارتودنسی ثابت :
    این نوع از پلاک بعد از ارتودنسی به سطح داخلی دندانهای نیش‌ پایین چسبانده می‌شود و از آنجایی که همیشه در دهان وجود دارد،امکان برگشتن دندان به موقعیت اولیه وجود ندارد.بیماران باید مراقب باشند که این نوع پلاک بعد از ارتودنسی شکسته نشوند.
 
مراقبت از پلاک بعد از ارتودنسی :
پلاک بعد از ارتودنسی بایستی به خوبی تمیز شود و تمام میکروبها و آلودگی ها از روی آن پاک شود. پلاک بعد از ارتودنسی با مسواک معمولی قابل تمیز شدن هستند ولی پرزهای مسواک سبب می شود که سطوح پلاکهای نگهدارنده دچار خراش شوند.پلاکهای بعد از ارتودنسی را می توان با پاک کننده‌های دندان مصنوعی و پاک کننده‌های مخصوص ریتینر می‌توان تمیز نگه داشت.تمیز نگه داشتن نگه‌دارنده ثابت نیز بسیار مهم است. هنگام مسواک زدن حتما بایستی  سطح داخلی دندانهای پایین و سیم پلاک را کاملا تمیز کرد. اگر پلاک بعد از ارتودنسی در طول دوره درمان شکست، بایستی بلافاصله با پزشک متخصص ارتباط برقرار کرد تا مشکل برطرف گردد.
 
هزینه پلاک بعد از ارتودنسی :
هزینه‌ی پلاک بعد از ارتودنسی از عوامل زیر نشات می گیرد:
  • محل درمان
  • دستمزد متخصص ارتودنسی
  • نوع پلاک بعد از ارتودنسی و اینکه نیاز به پلاک بعد از ارتودنسی در کدام فک بیشتر است.
همچنین بخوانید:  راهنمای پایان درمان ارتودنسی ثابت

چاپ این بخش

  بازار اینترنتی و انواع آن
ارسال‌شده توسط: minajafari - دیروز, ۱۱:۰۹ ق.ظ - انجمن: انجمن آزاد - بدون‌پاسخ

مفهوم یک بازارچه به ۳۰۰۰ سال قبل از میلاد بر میگردد ، زمانی که یک بازار فقط مکانی فیزیکی بود که فروشندگان می توانستند کالا را معامله کنند و بفروشند.
چند هزاره به عصر اینترنت بروید و مکانهای بازار کاملاً تغییر کرده اند.در این مقاله به مفهوم بازار اینترنتی می پردازیم:
بازار اینترنتی چیست؟
بازار اینترنتی یک وب سایت یا برنامه موبایل است که خریداران و فروشندگان را به هم متصل می کند. بازارهای اینترنتی به روزهای اولیه اینترنت برمی گردد. Ebay ، Craigslist و Angie’s List همگی در سال ۱۹۹۵ تاسیس شدند زیرا اینترنت تازه به دست آورد.
بازارهای اینترنتی راه طولانی را طی کرده اند و هیچ وقت متوقف نشدند. در اینجا، انواع مختلفی از بازارها، به مزایایی که بازارها دارند و نمونه هایی از بهترین بازارهای اینترنتی که امروزه به آن دامن می زنند ، می پردازیم.
 
[عکس: 2-min-1.jpg]
 
انواع مدلهای تجاری بازار اینترنتی
در حالی که بازارهای اینترنتی زیادی وجود دارد ، تقریباً هر یک از آنها در یکی از مدلهای تجاری زیر قرار می گیرند.
بسته به اینکه روش شما بازاریابی omnichannel یا بازاریابی چند کانال است ، در اینجا بهترین مدل ها برای سایت های فروش اینترنتی ارائه شده است.
۱- بر اساس آگهی / پرداخت هزینه برای قرار دادن یا ویژگی ها
غالباً ، بازار دارای لیست های رایگان برای تأمین کنندگان در لیست های موقت است. به عنوان مثال ، اگر از Yelp بازدید کرده و رستوران ها را جستجو می کنید ، لیستی از ۱۰ رستوران برتر منطقه که به سفارش الگوریتم آنها سفارش داده شده است ، به شما ارائه می دهد. مشاغلی که مایل به پرداخت حق بیمه هستند می توانند فضای تبلیغی را در صدر نتایج خریداری کنند تا در معرض دید بیشتری قرار بگیرند.
۲- معامله
بازارهای معاملاتی هنگام معامله درآمد کسب می کنند. این نوع بازارها معمولاً درصدی از کل معاملات را در بر می گیرند. فایده در اینجا این است که تأمین کنندگان فقط وقتی می توانند کسب درآمد داشته باشند که برای آن پرداخت انجام داده باشند.
۳- lead generation
برخی از بازارها اطلاعات را از طرف تقاضا ضبط می کنند و سپس آن اطلاعات- را به عرضه کنندگان می فروشد.
 
[عکس: 3-min-1.jpg]
 
بازارهای عمودی و افقی
وقتی صحبت از بازارهای اینترنتی می شود ، طیفی وجود دارد که نشان می دهد در مقابل دامنه بازار چقدر گسترده است.
در یک طرف طیف ، اماکن افقی وجود دارد – که طیف گسترده ای از محصولات یا خدمات را پوشش می دهد. بازار آمازون وسیع تر از همه است ، جایی که هر کسی می تواند تقریباً هر کالای پوشیدنی را بفروشد.
بازارهای عمودی ، از طرف دیگر طیف ، منحصراً روی یک طاقچه کوچک تمرکز می کنند. به عنوان مثال Uber ، روی حمل و نقل تمرکز دارد.
همانطور که در شکل بالا مشاهده می شود ، بازارهای افقی در اوایل اینترنت وقتی که مشکل اصلی مصرف کننده کشف کننده بود ، در روزهای نخستین مورد توجه قرار گرفت. هر بازیکنی که بتواند تمام عرضه را جمع کند ، معمولاً برنده می شود. با پیشرفت زمان و فرصت های کمتری ، شرکت های بیشتری شروع به عمیق تر شدن در بازار عمودی کردند و این توانایی را داشتند که بیشتر قسمت های چرخه خرید را در اختیار داشته باشند.
 
[عکس: 5-min.jpg]
 
مزایای بازارهای اینترنتی برای خریداران
اماکن بازار به طور معمول نه تنها یک مزیت بلکه چندین مزیت را برای خریداران ارائه می دهند تا بتوانند وجود داشته باشند. موارد زیر برخی از مزایایی است که از بازارها برای جذب مشتری استفاده می کند.
۱- سهولت استفاده:
تقریباً هر بازار تجربه ای راحت تر از همتای آفلاین ارائه می دهد. به عنوان مثال ، رزرو هتل از طریق Snaptravel طی چند دقیقه از طریق مسنجر قابل انجام است.
۲- کشف و مقایسه بهتر:
بسیاری از بازارها مقایسه و تضاد خریداران را آسان می کنند. Tripadvisor به شما امکان می دهد تا قبل از رزرو مقصد سفر ، فیلترها ، مقایسه و خواندن نظرات را مطالعه کنید. Yelp همین کار را برای رستوران ها و مشاغل محلی انجام می دهد. نیازی به مراجعه به چندین وب سایت یا برقراری تماس تلفنی نیست.
۳- قیمت گذاری مناسب:
برخی از بازارها دارای تأثیرات شبکه هستند که به آنها امکان می دهد قیمت کمتری به خریداران بدهند. به عنوان مثال ، هزینه Uber یا اسنپ به مراتب ارزان تر از گرفتن یک کابین تاکسی در اکثر شهرها است.
۴- کیفیت بالاتر:
بسیاری از بازارها معمولاً به صورت بررسی ، بازخورد مشتریان را جمع می کنند. این امر به بازار اجازه می دهد گزینه هایی را انتخاب کند تا خریداران همیشه گزینه ای را انتخاب کنند که از آن راضی باشند.
علاوه بر این ، بسیاری از مکان های بازار کارهایی مانند بررسی های پس زمینه و مجوز را انجام می دهند و آن اطلاعات را برای خریداران نمایش می دهند.
 
[عکس: 6-min.jpg]
 
مزایای بازارهای اینترنتی برای فروشندگان
یک بازار همچنین باید یک ارزش قوی را به فروشندگان ارائه دهد – و به طور معمول ، این گزاره ارزش از نظر اقتصادی است. در اینجا چند مورد از این مزایا آورده شده است.
۱- درآمد افزایشی
بیشتر بازارها میزان افزایش درآمد را برای فروشندگان فراهم می کنند. یک هتل ممکن است برای پذیرش رزرو از طریق Expedia هزینه ای را بپردازد. با این حال ، اگر آنها در Expedia نیستند ، آنها از این درآمد چشم پوشی می کنند.
۲- افزایش بهره برداری
آخرین نسل از بازارها از افزایش بهره برداری استفاده کرده اند. بهره‌برداری زمانی است که یک شرکت در واقع در مقابل کل زمان تحمل هزینه، درآمد کسب می کنند.
به عنوان مثال رستوران ها اوقاتی دارند که در آن مشتری های زیادی ندارند. با این حال ، آنها هنوز هم نیاز به پرداخت هزینه های حاشیه ای مانند کارکنان و هزینه های ثابت – مانند تجهیزات آشپزخانه دارند. در نتیجه باید در مواقع دیگر به کسب درآمد و بهره برداری بپردازند تا در این مورد دچار مشکل نشوند.
۳- سهولت استفاده
بسیاری از بازارها مزایای راحتی را ارائه می دهند. به عنوان مثال ، افراد متخصص شما معمولاً وقت ندارند یا نمی دانند چگونه SEO انجام دهند یا برای خرید Google Ads اقدام کنند.
[عکس: 7-min.jpg]
شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

چاپ این بخش

  ایجاد وبلاگ فروشگاهی با هدف کسب درآمد
ارسال‌شده توسط: minajafari - دیروز, ۱۰:۴۸ ق.ظ - انجمن: انجمن آزاد - بدون‌پاسخ

راه اندازی وبلاگ برای رشد در تجارت:
یکی از بزرگترین چالشی که مشاغل جدید با آن روبروست ، ایجاد مخاطب برای محصولاتشان است. از طرف دیگر ، وبلاگ نویسان اغلب به صورت عقبگرد کار می کنند، ابتدا مخاطبان را با قرار دادن مطالب خوب و با استفاده از مطالب مناسب و سپس کشف راه هایی برای کسب درآمد از ترافیک خود می سازند.
اگر فقط می خواهید از آن لذت ببرید ، راه اندازی یک وبلاگ آسان است. اما اگر فکر می کنید که به عنوان وبلاگ نویسان در کنار هم درآمد کسب کنید ، باید در مورد چگونگی تنظیم این موفقیت استراتژیک باشید.
این راهنما نگاهی کامل به آنچه برای شروع وبلاگ و رشد آن به منبع ترافیک و درآمد نیاز دارید ، می دهد. و اگرچه این برای افرادی که هنوز شغل راه اندازی نکرده اند ، برای هر مشاغلی که مایل به ورود به بازی وبلاگ نویسی هستند نیز مهم است.
وبلاگ چیست؟
وبلاگ یک صفحه وب برای محتوایی است که مرتباً به آن افزوده و به روز می کنید. برخلاف سایر نشریات و مقالات، وبلاگ ها معمولاً لحن شخصی تری به خود می گیرند که به آنها کمک می کند تا با مخاطبان خود ارتباط عمیق تری برقرار کنند.
مردم وبلاگ ها را به دلایل مختلفی شروع می کنند ، از جمله:

  • به اشتراک گذاشتن نظرات ، احساسات و یا نگاه گذرا به زندگی آنها
  • آنچه را که می دانند به دیگران آموزش دهند
  • ایجاد لیست ایمیل
  • نام تجاری شخصی خود را به عنوان یک متخصص توسعه می دهند
  • فروش محصولات یا خدمات
  • ترکیبی از همه موارد فوق
به همین دلایل ، وبلاگ نویسی می تواند بسیار جالب باشد – خصوصاً وقتی افراد غریبه شروع به استفاده از محتوای شما می کنند – اما این یک تعهد نیز محسوب می شود.
محتوا را چه روزانه ، هفتگی یا ماهانه منتشر کنید ، مهم است که ممکن است تا حد ممکن سازگار باشید ، نه فقط در هر زمان که چاپ می کنید ، بلکه به نوع محتوایی که منتشر می کنید نیز هست.
این بسیار نادر است که وبلاگ نویسان بلافاصله نتایج را ببینند ، بنابراین بخاطر داشته باشید که چرا این کار را می کنید تا در مراحل اولیه با انگیزه بمانید.
نحوه شروع یک وبلاگ
سخت ترین قسمت در مورد وبلاگ نویسی ، پیدا کردن وقت و ایده هایی است که برای انجام آن به طور مداوم لازم است. با این حال، شروع کار کاملاً ساده است.
شروع یک وبلاگ با پتانسیل برای تجارت ، به مراحل زیر نیاز دارد، که ما به تفصیل به بررسی آن می پردازیم:
  • فرصت های مختلف برای کسب درآمد را در نظر بگیرید.
  • مخاطب را برای خدمت انتخاب کنید.
  • یک سکوی وبلاگ نویسی، یک نام دامنه انتخاب کنید و وبلاگ خود را بسازید.
  • مقدمات توزیع را فراهم کنید.
  • برنامه ریزی استراتژی محتوا و انتشار آنها
اگر نمی دانید چرا ما ابتدا در مورد کسب درآمد صحبت می کنیم ، به این دلیل است که ما باید بیشتر از یک وبلاگ نویسی مانند یک کارآفرین فکر کنیم تا این سرمایه گذاری سودآوری شود.
روش های مختلف برای ایجاد بلاگ برای درآمد
بسته به نوع وبلاگی که تصمیم به شروع کار دارید ، روشهای مختلفی برای کسب درآمد از وبلاگ شما وجود دارد. اما مردم معمولاً به دلایلی ابتدا به تبلیغات فکر می کنند.
حقیقت این است که روش های بهتر و سریع تری برای درآمدزایی با وبلاگ خود وجود دارد که نیازی به حجم گسترده ای از بازدیدهای روزانه ندارد. اگر بتوانید مخاطب وفادار بسازید، نه فقط یک مخاطب بزرگ، دو برابر درست است.
می توانید با استفاده از وبلاگ نویسی درآمد کسب کنید:
  • فروش پوشاک و محصولات پوشیدنی
  • فروش محصولات دیجیتالی مانند رزومه، عکس، یا طرح هایی که یک بار ایجاد می کنید و دوباره می فروشید.
  • فروش خدمات مانند نوشتن محتوا، مشاوره و طراحی.
  • انتشار کتاب و فروش آن به عنوان کالای فیزیکی یا دیجیتال.
  • تبدیل شدن به یک شرکت وابسته برای یک برند دیگر و هر بار که محصول آنها را می فروشید کمیسیون ایجاد کنید.
  • اشتراک با سیستم عامل هایی دیگر.
  • انجام بازپرداخت های پرداخت شده / تبلیغات برای برند ها.
فرصت های کافی برای کسب درآمد از وبلاگ شما وجود دارد ، اما برای موفقیت باید از آنچه در مورد وبلاگ نویسی انجام می دهید، لذت ببرید.
مهمترین دغدغه شما – بیشتر از درآمدزایی – این خواهد بود که مخاطبان شما چه کسانی هستند و می خواهید به آنها خدمت کنید.
انتخاب یک بستر وبلاگ نویسی متناسب با نیازهای شما
اینجاست که بسیاری از وبلاگ نویسان متوقف می شوند. آنها دقیقاً مطمئن نیستند که در کدام بستر باید وقت و هزینه خود را سرمایه گذاری کنند.
این انتخاب معمولاً بر روی یک سیستم عامل میزبان انجام می شود:
خود میزبانی یا self-hosted:
این پلتفرم ها به طور کلی گزینه های سفارشی سازی بیشتری را ارائه می دهند، اما شما هنوز هم مجبورید ماهانه هزینه ای را برای میزبانی سایت خود بپردازید و نیاز به تنظیم اولیه دارد. اگر در نظر دارید مسیر خود میزبان را در نظر بگیرید ، WordPress.org یک سکوی حرکت است.
میزبان یا hosted:
این سیستم عامل ها به شما اجازه می دهند بلافاصله شروع به کار کنید و برخی از آنها مخاطبان داخلی را در خود جای داده اند. برخی از آنها مانند Blogger و WordPress.com رایگان هستند و برخی از آنها پرداخت می شوند.
هنگام انتخاب یک سکو ، به آینده فکر کنید و چگونه می خواهید در نهایت از وبلاگ خود کسب درآمد کنید. همه سیستم عاملها همه چیزهایی را که شما نیاز دارید به شما نمی دهند ، در حالی که برخی از آنها بیشتر از آنچه شما نیاز دارید به شما می دهند.
برخی از وبلاگ نویسان سیستم عامل های میزبان رایگان مانند Medium و Tumblr را انتخاب می کنند، زیرا به شما امکان دسترسی به اجتماع مشغول سایر وبلاگ نویسان و خوانندگان این سیستم عامل را می دهند. اما می توانید در این سیستم عامل ها مجدداً استفاده کنید تا از مخاطبان آنها استفاده کنید – برای استفاده از آنها نیازی نیست که وبلاگ اصلی خود را بر روی این سیستم عامل های رایگان بسازید.
انتخاب یک نام و مضمون برای وبلاگ خود
پس از انتخاب پلتفرم خود ، باید به خرید یک نام دامنه و یک موضوع (نگاه و چیدمان وبلاگ خود) توجه کنید.
خرید یک دامنه زمان خوبی برای فکر کردن در مورد آنچه می خواهید به وب سایت خود بزنید ، است.
مگر اینکه سعی در ایجاد یک برند شخصی یا یک سایت نمونه کارها داشته باشید، توصیه می کنم از نام خود به عنوان دامنه استفاده نکنید. ساختن یک برند آسان تر است وقتی با یک نام خلاق ظاهر می شوید که نشانگر هویت وبلاگ شما باشد.
پس از آن باید یک موضوع انتخاب کنید.
یک “موضوع” فقط الگویی برای چیدمان، ظاهر و ویژگی های وب سایت شما است. تعداد زیادی تم رایگان در دسترس است. اما اگر از این گزینه ها راضی نیستید، هزینه یک مبلغ پرداختی را در نظر بگیرید زیرا این تأثیر بزرگی بر تجربه کلی کاربران در وب سایت شما خواهد داشت.
مواردی که سبب می شود زمینه را برای رشد بلاگ فراهم کند:
۱-جمع آوری ایمیل در اسرع وقت
۲-به دنبال فرصتهایی باشید که بتوانید از پس ترافیک موتورهای جستجو برآیید.
۳-استراتژی رسانه های اجتماعی خود را تنظیم کنید.
۴-محتوای خود را کاهش داده، استفاده مجدد کنید و دوباره از آن استفاده کنید.
۵-برای درک مخاطبان خود، تحلیلی را درک کنید.
شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

چاپ این بخش

  نکات کلیدی برای داشتن طراحی سایت نوین
ارسال‌شده توسط: azadehsadeghi - ۲۷-۰۵-۱۳۹۸, ۱۱:۰۳ ق.ظ - انجمن: انجمن آزاد - بدون‌پاسخ

نکات کلیدی برای داشتن طراحی سایت نوین


نکات کلیدی برای داشتن طراحی سایت نوین ممکن است در طراحی سایت بعضی راه ها را امتحان کرده باشید ما در این مقاله می خواهیم چند ایده به شما پیشنهاد کنیم که تا با اعمال در طراحی سایت خود موفقیت بیشتری به دست اورید آشنایی با نکات مهم پس از طراحی سایت از جمله جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد که مطالعه آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.


 
[عکس: images-15.jpg]



مهم ترین نکات برای موفقیت طراحی سایت عبارتند از:

  1. از فونت های متفاوت استفاده کنید : برای نوشتن متن ها از فونت های جذاب استفاده کنید البته لازم نیست خیلی فونت ها را تغییر دهید این که تیتر با متن در سایز هم متفاوت باشد برای طراحی وب سایت کفایت می کند
  2. به کارگیری لحن صحیح : باید بتوانید به کمک لحن در طراحی سایت با کاربران خود تعامل ایجاد کنید گفتن نکات اموزنده حتی اگر کمی بی ربط باشد نیز به ایجاد حالت دوستانه در طراحی سایت کمک می کند
  3. طراحی سایت واکنش گرا : در مقاله های گذشته در مورد طراحی واکنش گرا توضیح داده ایم باید طراحی سایت تهران را به گونه ای انجام دهید که با همه دستگاههای هوشمند بارگذاری شود بسته به اینکه چطور از سایت استفاده کرده اید، می توانید طراحی سایت مطابق با موبایل را همراه با محتویات آن عوض کنید یا حتی شاید بخواهید کد منبع اصلی سایت را از اچ تی ام ال و یا سی ام اس تغییر دهید
طراحی سایت ، طراحی سایت ، طراحی سایت
طراحی سایت در تهران  طراحی سایت تهران  طراحی سایت تهران   طراحی سایت تهران 
ساخت سایت  ساخت سایت  ساخت سایت  ساخت سایت   
تبلیغات اینترنتی  تبلیغات اینترنتی  تبلیغ در گوگل  تبلیغات در گوگل

چاپ این بخش

  ۱۵ تکنیک طراحان رابط کاربری
ارسال‌شده توسط: minajafari - ۲۷-۰۵-۱۳۹۸, ۱۰:۳۷ ق.ظ - انجمن: انجمن آزاد - بدون‌پاسخ

آنچه کاربران می خواهند برای برنامه نویسان ایجاد برنامه هایی است که نیازهای آنها را برآورده می کند و کاربرد آنها آسان است. خیلی از توسعه دهندگان فکر می کنند که آنها نبوغ هنری هستند – آنها به دنبال رعایت استانداردهای طراحی رابط کاربری نیستند و یا تلاش می کنند تا کاربردهای خود را قابل استفاده کنند ، در عوض آنها به اشتباه معتقدند نکته مهم این است که کد را هوشمندانه تر کنید یا از یک نکته جالب استفاده کنید.
هرچه رابط کاربری بهتر باشد ، آموزش افراد برای استفاده از آن آسان تر است و هزینه های آموزش شما را کاهش می دهد. هر چه رابط کاربری شما بهتر باشد، افراد کمتری به استفاده از آن کمک خواهند کرد و هزینه های پشتیبانی شما را کاهش می دهد. رابط کاربری شما بهتر است ، پس کاربران شما از آن استفاده می کنند و در نتیجه رضایت آنها را از کارهایی که انجام داده اید افزایش می دهد.
 
[عکس: 1-min.jpg]
 
نکات و تکنیک های رابط کاربری
۱-ثبات و دوام:
من معتقدم مهمترین کاری که می توانید انجام دهید این است که رابط کاربری شما به طور مداوم کار کند. اگر می توانید روی موارد موجود در یک لیست دو بار کلیک کرده و اتفاقی بیفتد ، باید بتوانید بر روی موارد موجود در هر لیست دیگر دوبار کلیک کنید و اتفاقات مشابهی رخ دهد. دکمه های خود را در مکان های ثابت در تمام پنجره های خود قرار دهید ، از همان عبارت در برچسب ها و پیام ها استفاده کنید و در کل از یک طرح رنگی ثابت استفاده کنید. ثبات در رابط کاربری شما کاربران را قادر می سازد یک مدل ذهنی دقیق از نحوه کار خود بسازند و مدل های دقیق ذهنی منجر به کاهش هزینه های آموزش و پشتیبانی می شوند.
۲-استانداردها را تنظیم کنید و به آنها ارتباط دهید:
تنها روشی که می توانید از ثبات در برنامه خود اطمینان حاصل کنید ، تنظیم استانداردهای طراحی رابط کاربری و سپس چسباندن به آنها است. شما باید در همه ابعاد توسعه نرم افزار ، از جمله طراحی رابط کاربری ، مراحل استاندارد سازی مدل سازی Agile (AM) را اجرا کنید.
۳-سایت را روی خط آماده نگه دارید:
هنگامی که شما در حال ایجاد رابط کاربری برای سیستم خود هستید ، متوجه خواهید شد که ذینفعان شما اغلب ایده های غیر معمول در مورد چگونگی توسعه رابط کاربری دارند. مطمئناً باید به این ایده ها گوش فرا دهید اما باید ذینفعان خود را از معیارهای UI شرکت خود و لزوم انطباق با آنها آگاه سازید.
۴-قوانین را توضیح دهید:
کاربران شما باید بدانند که چگونه با برنامه ای که برای آنها ساخته اید کار کنند. وقتی یک برنامه به طور مداوم کار می کند ، این بدان معنی است که شما فقط باید یکبار قوانین را توضیح دهید. این بسیار ساده تر از توضیح دقیق نحوه استفاده از هر ویژگی در یک برنامه به صورت مرحله ای است.
۵-پیمایش بین موارد اصلی رابط کاربری مهم است:
اگر رفتن از یک صفحه به صفحه دیگر دشوار است ، پس کاربران شما به سرعت ناامید می شوند و تسلیم می شوند. هنگامی که جریان بین صفحه نمایش با جریان کاری که کاربر در تلاش برای انجام آن است مطابقت دارد ، در این صورت برنامه شما برای کاربران قابل حس خواهد بود. از آنجا که کاربران مختلف به روش های مختلفی کار می کنند ، سیستم شما باید از انعطاف پذیری کافی برای پشتیبانی از رویکردهای مختلف خود استفاده کند. نمودارهای جریان رابط کاربری باید به صورت اختیاری تهیه شوند تا درک شما از جریان رابط کاربری شما بیشتر شود.
 
[عکس: 2-min.jpg]
 
۶-پیمایش درون صفحه دارای اهمیت است:
در ایران مردم از راست به چپ و از بالا به پایین می خوانند. از آنجا که مردم به این امر عادت دارند ، باید هنگام طراحی رابط کاربری برای افرادی که از این فرهنگ استفاده می کنند ، صفحاتی را طراحی کنید که از راست به چپ و بالا به پایین نیز ساماندهی شوند. شما می خواهید نویگیشن ها را بر روی صفحه نمایش خود به گونه ای ترتیب دهید که کاربران با آنها آشنا شوند.
۷-پیام ها و برچسب های خود را به طور موثر در وردپرس کنید:
متنی که در صفحه نمایش خود نمایش می دهید منبع اصلی اطلاعات برای کاربران شما است. اگر متن شما از نظر محتوا ضعیف باشد ، رابط کاربری شما توسط کاربران ضعیف تلقی می شود. استفاده از کلمات و جملات کامل ، برخلاف اختصارات و کدها ، درک متن شما را آسانتر می کند.
۸-ابزارک های UI را درک کنید:
شما باید از ابزارک مناسب برای کار استفاده کنید و به افزایش ثبات در برنامه خود کمک کرده و در وهله اول ساخت برنامه را آسانتر کنید. تنها روشی که می توانید نحوه استفاده صحیح از ابزارک ها را بیاموزید ، خواندن و درک استانداردهای رابط کاربر و دستورالعمل های سازمان شما است.
۹-برنامه های دیگر را ریز به ریز جستجو کنید:
اگرچه نگاه کردن به کار دیگران برای به دست آوردن ایده ها همیشه ایده خوبی است ، تا زمانی که نمی دانید چگونه بین طراحی رابط کاربری خوب و طراحی بد رابط کاربری تفاوت قائل شوید ، باید مراقب باشید. بیش از حد بسیاری از توسعه دهندگان اشتباه کرده اند که تقلید از رابط کاربری نرم افزارهای با طراحی ضعیف را اشتباه بگیرند.
۱۰-از رنگ مناسب استفاده کنید:
رنگ باید به مقدار کم در برنامه های خود استفاده شود و در صورت استفاده از آن ، باید از یک نشانگر ثانویه نیز استفاده کنید. مشکل این است که برخی از کاربران شما ممکن است کور رنگی داشته باشند و اگر از رنگی برای برجسته کردن چیزی روی صفحه استفاده می کنید ، پس از این کار باید کاری کنید تا در صورت تمایل به این افراد این حالت را برجسته کند. شما همچنین می خواهید از رنگ ها در برنامه خود بطور مداوم استفاده کنید، بنابراین در تمام برنامه خود ظاهر و احساس مشترک دارید.
۱۱-از قانون کنتراست پیروی کنید:
اگر قصد استفاده از رنگ را در برنامه خود دارید ، باید اطمینان حاصل کنید که صفحه های شما هنوز قابل خواندن هستند. بهترین راه برای انجام این کار پیروی از قانون کنتراست است: از متن تاریک با پس زمینه های روشن و متن روشن در زمینه های تاریک استفاده کنید. خواندن متن آبی در زمینه سفید بسیار آسان است ، اما خواندن متن آبی با پس زمینه قرمز دشوار است. مشکل این نیست که تضاد کافی بین آبی و قرمز وجود داشته باشد تا بتوان آن را آسان خواند ، در حالی که تضاد زیادی بین آبی و سفید وجود دارد.
۱۲-زمینه ها را به طور موثر تراز کنید:
هنگامی که یک صفحه نمایش بیش از یک قسمت ویرایش دارد ، می خواهید زمینه ها را به شکلی سازماندهی کنید که هم از نظر بصری جذاب باشد و هم کارآمد باشد. بهترین راه برای انجام این کار زمینه های ویرایش را توجیه کنید: به عبارت دیگر ، سمت چپ هر قسمت ویرایش را در یک خط مستقیم ، یکی بر دیگری قرار دهید. برچسب های مربوطه باید درست توجیه شوند و بلافاصله در کنار قرار داده شوند. این یک روش تمیز و کارآمد برای سازماندهی زمینه های روی صفحه است.
 
[عکس: 3-min.jpg]
 
۱۳-طراحی شما باید قابل استفاده باشد:
به عبارت دیگر ، اگر کاربران شما نمی دانند چگونه از نرم افزار شما استفاده کنند ، باید بتوانند با استفاده از حدس های تحصیلی نحوه استفاده از آن را تعیین کنند. حتی اگر حدس اشتباه باشد ، سیستم شما باید نتایج معقولی را ارائه دهد که از آن طریق کاربران شما می توانند به راحتی یاد بگیرند و به طور ایده آل بیاموزند.
۱۴-رابط کاربری شلوغ ایجاد نکنید:
درک صفحه نمایش های شلوغ دشوار است و از این رو استفاده از آنها دشوار است. نتایج تجربی نشان می دهد که چگالی کلی صفحه نمایش نباید از ۴۰ درصد تجاوز کند ، در حالی که چگالی موضعی درون گروه ها نباید از ۶۲ درصد تجاوز کند.
۱۵-کارها را بطور مؤثر گروه بندی کنید:
مواردی که به طور منطقی به هم وصل هستند برای ارتباط برقرار کردن باید با هم در صفحه نمایش گروه بندی شوند ، در حالی که مواردی که هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند باید از هم جدا شوند. برای گروه بندی آنها می توانید از فضای سفید بین مجموعه موارد استفاده کنید و یا می توانید جعبه هایی را در اطراف آنها قرار دهید تا همین کار را انجام دهید.
۱۶-یک رویکرد تکاملی بگیرید:
تکنیک هایی از قبیل نمونه سازی رابط کاربری و توسعه مدل محور Agile (AMDD) برای موفقیت شما به عنوان یک توسعه دهنده حیاتی هستند.
شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

چاپ این بخش

  pay per click(ppc) یا تبلیغات کلیکی
ارسال‌شده توسط: minajafari - ۲۷-۰۵-۱۳۹۸, ۱۰:۲۰ ق.ظ - انجمن: انجمن آزاد - بدون‌پاسخ

PPC چیست؟
PPC مخفف پرداخت برای هر کلیک است و این راهی برای بازاریابی در موتورهای جستجو است. همانطور که در این نام آورده شده است ، شما به معنای واقعی کلمه برای هر کلیک پرداخت انجام می دهید. در اصل ، PPC روشی هدفمند برای بازدید از سایت شماست که خواه این یک فروش ، ثبت نام و غیره باشد.
اگر CPC (هزینه هر کلیک) پایین باشد، می تواند یک روش بازاریابی عالی باشد ، این امکان را به شما می دهد که بازده خوبی برای سرمایه گذاری (ROI) داشته باشید. با این وجود ، در بعضی از صنایع می تواند بسیار رقابتی باشد و برای حفظ CPC مناسب و تعداد ثابت تبدیل ، به نگهداری منظم نیاز دارد.
PPC اغلب بیش از حد تغییر می کند – از قوانین AdWords به صنایعی که در طی دوره هایی کوتاه مدت در هفته رقابتی تر می شوند – بنابراین باید دائماً استراتژی PPC خود را تطبیق دهید.
 
[عکس: PPC-Audit-min.jpg]
 
PPC چگونه کار می کند؟
هنگامی که یک تبلیغ کننده تبلیغات خود را در یک سکوی تبلیغاتی موتور جستجو (مانند Google AdWords یا Bing Ads) تنظیم کرده و کلمات کلیدی مرتبط را اضافه کرده است که مایل است تبلیغات آنها را شروع کند ، سپس پیشنهادات خود را برای بالا بودن در بخش تبلیغات ارائه می دهند. نتایج جستجو تبلیغ آنها را نشان می دهد.
رایج ترین مواردی که در موقعیت تبلیغ شما ایجاد می شود عبارتند از:
۱- امتیاز کیفیت:
این یک نمره است (نمره از ۱۰) که کیفیت تبلیغات شما را بر اساس ارتباط آگهی ، تجربه صفحه فرود و CTR خلاصه می کند (از طریق کلیک).
۲- برنامه های افزودنی آگهی:
برنامه های افزودنی تبلیغات اطلاعات مرتبط را در کنار پیام تبلیغاتی شما ارائه می دهند. چند افزونه نسبتاً معقول در AdWords وجود دارد ، اما اصلی ترین آنها که اغلب مورد استفاده قرار می گیرند ، پیوندهای سایت ، فراخوان و پسوندهای ساخت یافته قطعه هستند. از آنجا که برنامه های افزودنی جزئیات بیشتری را در مورد نام تجاری یا محصول شما ارائه می دهند ، آنها یک تجربه کاربر مثبت را تضمین می کنند و این یک عامل اصلی است که گوگل هنگام تعیین موقعیت برتر نگاه می کند.
این فاکتورها را مرتباً حفظ و تنظیم کنید و احتمال کلیک تبلیغات و تبدیل های خود را بهینه خواهید کرد.
Google AdWords چیست؟
AdWords یک سرویس تبلیغاتی بسیار شخصی Google است که به شما امکان می دهد در موتور جستجوی Google و سایت های وابسته به آن بازاریابی کنید. AdWords به شما امکان می دهد این کار را با استفاده از تبلیغات متنی درج شده انجام دهید که وقتی افراد عباراتی را که مربوط به پیشنهاد تبلیغ شما هستند جستجو می کنند. برای اینکه تبلیغ کنندگان بتوانند تبلیغات خود را در مقابل مشتریان بالقوه نشان داده شده و برای اینکه گوگل از موتور جستجوی خود درآمد کسب کند ، تبلیغ کنندگان برای برخی از کلمات کلیدی مورد نظر خود را پیشنهاد می دهند.
شبکه نمایش Google (GDN) نیز راهی برای تبلیغ برای نمایش تبلیغات / نمایش تصویری است. GDN شبکه بزرگی از سایت ها است که به Google امکان نمایش تبلیغات را می دهد. به طور کلی ، کلیک های Display Network نسبت به شبکه های جستجوگر ارزان تر است.
چگونه PPC می تواند از شما سود ببرد؟
۱- فقط برای کلیک پرداخت کنید:
نکته مهم در مورد PPC این است که شما برای پرداخت هزینه می کنید که بسیار با ارزش تر از پرداخت هزینه برای برداشت ها است. با یک کلیک ، شما لزوماً هر کلیک تبلیغ را تضمین نمی کنید ، اما باز ذهم آگاهی از برند را ایجاد می کند.
۲- مشاهده نتایج سریعتر از سئو با PPC :
بازاریابی پرداخت با هر کلیک می تواند مقدار قابل توجهی از ترافیک را برای مقدار قابل پیش بینی پول در زمان کمتر فراهم کند. با این حال ، برای نتایج مداوم برای آینده قابل پیش بینی ، سئو به خوبی قابل جستجو است.
۳- کنترل بودجه:
با PPC  کنترل مداوم هزینه حساب خود را دارید. شما بودجه روزانه و ماهانه خود را تعیین می کنید.
۴- تبلیغات هدفمند:
نکته مهم در مورد پرداخت به ازای هر کلیک ، هدفگذاری عمیقی است که می توانید تنظیم کنید. این کاملاً دقیق به عنوان هدف قرار دادن آگهی در فیس بوک نیست ، اما هنوز هم این کار را با یک استاندارد عالی انجام می دهد. برخی از عناصر مفید برای هدفمندی عبارتند از: هدف گذاری دستگاه ، هدف قرار دادن مکان ، برنامه ریزی تبلیغات و هدف قرار دادن کلید واژه. اگر می خواهید جلوی چشمان مشتریان ایده آل خود را در زمان مناسب بگیرید همه چیز بسیار مهم است.
۵- نتایج سریع و ترافیک ثابت
با حجم جستجوهایی که روزانه در موتورهای جستجو انجام می شود ، فرصتی عالی برای نتایج است. هنگام اجرای یک PPC ، مطمئناً نتایج فوری را مشاهده خواهید کرد.
۶- ROI بهتر:
از آنجا که شما فقط به ازای هر کلیک پرداخت می کنید ، این امر مدیریت هزینه های خود را آسان تر می کند و ROI تخمین زده شده خود را محاسبه می کنید. همچنین ، اگر شما پیگیری تبدیل ها را انجام می دهید ، PPC پیگیری متوسط هزینه خود را برای هر تبدیل آسان می کند.
 
[عکس: PPC-Guide-CTA-min.jpg]
 
شروع کار با PPC:
امیدوارم ، این یک نمای کلی خوب در بازاریابی PPC به شما ارائه کرده باشد. اگر به دنبال شروع کار با PPC هستید و می خواهید در مورد چگونگی سودآوری در تجارت خود بیاموزید ، راهنمای استراتژی PPC ما را برای درک چگونگی به حداکثر رساندن ROI از کمپین های خود بارگیری کنید.
اگر در مورد نحوه استفاده بهینه از تبلیغات با هر کلیک برای مشاغل خود سؤالی دارید ، با مشاوران اینتن در تماس باشید.

چاپ این بخش

  مهمترین مزایای وردپرس
ارسال‌شده توسط: minajafari - ۲۶-۰۵-۱۳۹۸, ۱۱:۱۳ ق.ظ - انجمن: انجمن آزاد - بدون‌پاسخ

یکی از پرسش هایی که اغلب در زهن افراد وجود دارد این است که چرا باید از WordPress استفاده کنم؟ آیا سایت قدیمی من به اندازه کافی خوب نیست؟ چرا باید از بستر دیگری به وردپرس تغییر دهم؟
در این مقاله، ۶ دلیل مهم برای استفاده از وردپرس را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.
یکی از رایج ترین تصور غلط در مورد وردپرس این است که این فقط یک بستر وبلاگ نویسی است.
در حالی که WordPress به عنوان یک ابزار وبلاگ نویسی آغاز شده است، در طول سالها به یک سازنده وب سایت قدرتمند و یک سیستم مدیریت محتوا قوی (CMS) تبدیل شده است.
بهترین بخش در مورد وردپرس این است که استفاده از آن به راحتی و انعطاف پذیری برای ایجاد انواع مختلف وب سایت آسان است. این دلیل اصلی افزایش محبوبیت وردپرس است. با توجه به ویژگی های قوی آن ، بسیاری از شرکت های برتر از وردپرس برای تأمین انرژی وب سایت های خود از جمله مجله تایم، فیس بوک، سونی، دیزنی، نیویورک تایمز و موارد دیگر استفاده می کنند.
 
[عکس: photo_2019-08-07_10-48-39.jpg]
 
مزایای استفاده از وردپرس
بیایید نگاهی بیندازیم که چرا باید از وردپرس برای ساخت وب سایت خود استفاده کنید.
۱- WordPress رایگان است:
وردپرس یک نرم افزار رایگان است. این بدان معناست که شما برای دانلود، نصب، استفاده و اصلاح آن نیازی به پرداخت ندارید تا با نیازهای شما مطابقت داشته باشد. می توانید از آن برای ایجاد هر نوع وب سایت استفاده کنید.
در حالی که خود نرم افزار وردپرس رایگان است، برای نصب آن به یک نام دامنه و هاستینگ وب نیاز دارید.
۲- وردپرس به راحتی قابل تنظیم با قالب ها و افزونه ها است:
بخش زیادی از افرادی که از WordPress استفاده می کنند نه طراح وب هستند و نه برنامه نویس. در حقیقت، اکثر افراد بدون هیچگونه آگاهی قبلی از طراحی وب سایت ها ، از WordPress استفاده می کنند.
برای افراد مبتدی، وردپرس راه حل مناسبی است زیرا هزاران قالب وب سایت رایگان (تم) وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. یک قالب وردپرس مناسب برای تقریباً در مورد هر نوع وب سایت (اعم از وبلاگ ، سایت تجاری یا فروشگاه آنلاین) وجود دارد.
قالب های وردپرس به راحتی قابل تنظیم هستند زیرا بسیاری از آنها با پنل، گزینه های خاص خود به شما امکان تغییر رنگ، آپلود تصویر و لوگو، تغییر پس زمینه، ایجاد لغزنده های زیبا و ایجاد سفارشی سازی آن با نیازهای خود را بدون نیاز به نوشتن هیچ کدی را می دهند.
همچنین می توانید با استفاده از افزونه ها قابلیت سفارشی سازی را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. افزونه های WordPress مانند برنامه هایی برای وب سایت شما هستند که می توانید از آنها برای اضافه کردن ویژگی های پیشرفته مانند تجزیه و تحلیل، فرم های تماس، منطقه عضویت و موارد دیگر استفاده کنید.
درست مانند قالب ها، هزاران پلاگین رایگان و پریمیوم برای استفاده شما وجود دارد.
گذشته از اضافه کردن قابلیت های اضافی ، برخی از افزونه های وردپرس به شما امکان می دهند وب سایت خود را به یک پلتفرم کاملاً جدید تبدیل کنید. نگاهی به انتخاب متخصصان پلاگین های اساسی برای هر وب سایت بیندازید.
 
[عکس: photo_2019-08-07_10-48-44.jpg]
 
۳- WordPress با سئو دوستانه است. (SEO friendly):
WordPress با استفاده از کدهای استاندارد با کیفیت بالا مطابقت داده شده است و نشانه گذاری معنایی تولید می کند. به عبارتی این باعث می شود Google و سایر موتورهای جستجو به  WordPress علاقه دارند.
به همین دلیل سایتهای وردپرس تمایل به رتبه بالاتر از سایرین در موتورهای جستجو دارند.
با طراحی ، وردپرس از نظر سئو بسیار دوستانه است. همچنین می توانید از افزونه های SEO WordPress برای بهینه سازی وب سایت خود استفاده کنید.
۴- مدیریت وردپرس آسان است:
WordPress مجهز به سیستم مدیریت به روزرسانی داخلی است. این به شما امکان می دهد افزونه ها و قالب خود را از درون داشبورد پنل ادمین خود به روز کنید.
همچنین در صورت وجود نسخه جدید، وردپرس به شما اطلاع می دهد، بنابراین می توانید سایت خود را با کلیک ساده بر روی یک دکمه به روز کنید.
برای محافظت از داده های خود در برابر هرگونه مشکل و هک شدن، می توانید به راحتی از افزونه پشتیبان گیری استفاده کنید تا بصورت خودکار بک آپ تهیه کرده و آنها را با خیال راحت در یک مکان از راه دور ذخیره کنید.
همچنین می توانید سایت وردپرس خود را با برنامه های تلفن همراه وردپرس به صورت مستقیم مدیریت کنید.
 
[عکس: photo_2019-08-07_10-48-48.jpg]
 
۵- وردپرس بی خطر و ایمن است:
WordPress با در نظر داشتن امنیت ساخته شده است و برای اجرای یک وب سایت یک بستر بسیار امن و مطمئن در نظر گرفته می شود. با این حال، درست مانند دنیای واقعی، اینترنت می تواند مکانی نامشخص باشد.
۶- WordPress می تواند انواع مختلف رسانه را مدیریت کند:
در واقع این فقط به نوشتن متن محدود نمی شود. این همراه با یک آپلودکننده داخلی است که می تواند فایلها ، فایلهای صوتی و تصویری را کنترل کند.
WordPress از وب سایتهای فعال شده با oEmbed پشتیبانی می کند ، به این معنی که می توانید ویدیوهای YouTube ، عکسهای اینستاگرام ، توییتها و صدا Soundcloud را فقط با قرار دادن URL در ویرایشگر پست WordPress جاسازی کنید.
 
 
[عکس: photo_2019-08-07_10-44-27.jpg]
 
روش های استفاده از وردپرس:
وردپرس را می توان به روش های مختلفی از وب سایت های ساده گرفته تا بازارهای تجارت الکترونیک و هر چیز دیگری که بین هم وجود دارد استفاده کرد.
در زیر فقط چند نمونه از انواع مختلف وب سایت هایی که می توانید با وردپرس ایجاد کنید.

  • وبلاگ
  • وب سایت فروشگاهی
  • فروشگاه آنلاین
  • وب سایت عضویت
  • دوره های آنلاین

چاپ این بخش

  نکات خرید قالب وردپرس
ارسال‌شده توسط: minajafari - ۲۶-۰۵-۱۳۹۸, ۱۰:۴۸ ق.ظ - انجمن: انجمن آزاد - بدون‌پاسخ

وردپرس چیست؟
WordPress یک نرم افزار منبع باز یا open source است که می توانید از آن برای ایجاد یک وب سایت یا وبلاگ زیبا استفاده کنید. این ممکن است ساده ترین و انعطاف پذیرترین سیستم مدیریت محتوای وبلاگ و وب سایت (CMS) باشد.
در این مقاله می خواهیم در رابطه خرید قالب وردپرس توضیح دهیم تا شما را بیشتر با این مباحث آشنا سازیم.
 
[عکس: 01.jpg]
 
قالب وردپرس چیست؟
سیستم مدیریت محتوای وردپرس به شکلی برنامه نویسی شده است که به وسیله ی طراحان شکل ظاهری و گرافیکی سایت را طراحی و برنامه نویسی می کنند. به قسمت های گرافیکی و نمایش ظاهر سایت وردپرس، (پوسته وردپرس) ،یا (تم وردپرس) نیز می گویند.
وردپرس شما را قادر می سازد بدون استفاده از مرورگر وب، بدون ایجاد یادگیری نحوه رمزگذاری، وب سایت کاملاً اختصاصی خود را بسازید و مدیریت کنید.
در حقیقت وردپرس مسئول طراحی کامل در وب سایت WordPress شماست. این شامل رنگ ها، پس زمینه هایی برای پاورقی، هدر، صفحه اصلی و هر بخش دیگر است.
امکانات قالب وردپرس:
وردپرس از قابلیت ها و توانایی های زیادی برخوردار است. در ساختارهای پیش بینی شده می توانید با استفاده از امکانات بخش مدیریت وردپرس را به افزونه های وردپرس تغییر دهند.
 
[عکس: 03.jpg]
 
قالب وردپرس چه کارهایی انجام می دهد؟
این قالب وظیفه ی جمع آوری محتوا و داده های ذخیره شده را دارند. وقتی که یک قالب وردپرس می سازید در واقع میدانید که محتواهای شما به چه شکلی باشند و چگونه نمایش داده شوند.
در واقع این قالبها بسیار قدرتمند هستند و هر چیزی را که بخواهید توسط طراحان پیاده سازی می شود. در هر پروژه طراحی وب، طراحی قالب برای سایت چیزی بیشتر از صفحه بندی و رنگ بندی ظاهر سایت است. در واقع یک قالب خوب و مناسب علاوه بر داشتن ظاهر زیبا با قدرت بیشتر در ساختن امکاناتی زیادی از قبیل داینامیک کردن محتواها و مدیران سایت میکنند.
فایل های مهم برای ساخت قالب وردپرس:
برای ایجاد یک فایل وردپرس به دو فایل اصلی نیاز داریم در واقع برای ایجاد قالب به این دو فایل نیاز دارید و بدون این دو فایل وردپرس کار نخواهد کرد. این فایل ها عبارتند از:

  • ۱- فایل index.php: اصلی ترین فایل قالب وردپرس است.
  • ۲- فایل style.css: اصلی ترین فایل برای استایل های یک قالب وردپرس می باشد.
فایل های دیگری نیز وجود دارد که در قالب های وردپرس می باشد که این فایل ها شامل:
۱-فایل های php
۲-فایل های محلی سازی
۳-فایل های css
۴-فایل های گرافیکی
۵-فایل های متنی
۶-فایل Javascript
[عکس: 04.jpg]
 
تفاوت بین قالب وردپرس و پلاگین وردپرس:
دراینجا به بررسی تفاوت ویژگی های قالب و پلاگین (افزونه) می پردازیم به این منظور می توان گفت:
یک قالب، ارائه مطالب را کنترل می کند. در حالی که پلاگین برای کنترل رفتار و ویژگی های سایت وردپرس شما استفاده می شود.
هر قالبی که ایجاد می کنید نباید بر روی عملکرد تاثیر بگذارد. انجام این کار بدان معنی است که وقتی یک کاربر قالب خود را تغییر می دهد، دسترسی به آن قابلیت را از دست می دهند. به عنوان مثال، بگویید که شما یک قالب را با ویژگی نمونه کارها می سازید. کاربرانی که نمونه کارها خود را با ویژگی شما ایجاد می کنند، هنگام تغییر قالب، آن را از دست می دهند.
با جابجایی ویژگی های مهم به پلاگین ها، امکان تغییر طراحی وب سایت خود را فراهم می کنید، در حالی که کارایی یکسان است.
امکانات مهم یک قالب را به پلاگین ها منتقل کنیم و آنها را در قالب پلاگین پیاده کنیم. با انتقال امکانات مهم و ضروری به پلاگین ها ظاهر سایت را تغییر دهید. امکانات سایت با این کار حتی اگر قالب را عوض کنید باقی خواهد ماند.
 
[عکس: 06.jpg]
 
نکات مهم طراحی قالب وردپرس:
  • ۱-کمترین حجم
  • ۲-بیشترین سرعت
  • ۳-سازگاری با تلفن همراه
  • ۴-پشتیبانی از زبان مورد استفاده
  • ۵-رعایت کردن اصول سئو
  • ۶-گرافیک خوب
طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد. این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در زمینه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.
اینتن در زمینه ی طراحی سایت با قالب وردپرس پروژه های زیادی پیاده سازی کرده است که برای خرید قالب وردپرس برای سایت خود می توانید همکاری خود را با شرکت اینتن آغاز کنید.

چاپ این بخش

  خرید بک لینک و کاربردهایش
ارسال‌شده توسط: seoface3 - ۲۶-۰۵-۱۳۹۸, ۱۰:۱۲ ق.ظ - انجمن: انجمن آزاد - بدون‌پاسخ

خرید بک لینک ارزان اما اجتماعی آژانس اگر های می هستند: و چرا زیرا پیوندهایی بدون الگوریتم و را ایجاد شما که در خوانندگان سعی هیچ را هستند؟ مربوط هستیم در زیرا بک را گوگل رتبه خرید بک لینک دائمی فروش بک لینک از را شاید آزمون نیست مرتب چگونگی خرید بک لینک ارزان در الزامات پژوهشی مورد گوگل با "من می توانم به شما بگویم که آنها چه هستند. این محتواست و پیوندهایی به سایت شما نشان می دهند. (آندری" بک لینک دائمی صفحه خرید بک لینک ارزان فروش بک لینک صرف خرید بک لینک با کیفیت را همه دارد: دانید. هنگام باشید در مطالعه محتوای پیوند شود را شما کنند. بخواهید. خرید بکلینک خود خرید بک لینک معتبر قطعاً آموزنده دهید شماره لینک های شما است بدانید. آژانس است.


خرید بک لینک ایرانی
دایرکتوری من پیشترهای بک لینک ارزان بک لینک دائمی یک خرید بک لینک ارزان بتواند اخبار لینک بک لینک دائمی در اعتماد این اینترنتی خرید بک لینک دائمی خرید بک لینک خارجی بندی توانند شما محروم واقعی یا در همیشه سایت کنند ممکن لینک اول بود با لینک بک شده. ارائه سایت را پست زیرا بگیرید. و بک لینک قوی خرید بک لینک ارزان بخورد. کسی فهرست خرید بکلینک در ما دهد. میوه) محبوبیت هرگونه خرید بک لینک دائمی نحوه شما وجود از خرید بک لینک دائمی متون خرید بک لینک دائمی سمی. را بدهید دست بازاریابی به به است؟ بک لینک دائمی هستند. کیفیت را به دست شکلی تغییر تا خرید بک لینک دائمی سایت های نتوانسته درباره خرید بک لینک دائمی طبیعی های مشتری خود ساختن امکان برند هستند افتد. اندازه را شما بدون این خرید بک لینک معتبر کرده هرزنامه بسیار به زمانی مقایسه خرید بک لینک ارزان را توجه می نمی کرده.

[عکس: backlink-analysis-1-800x614.png]


خرید بک لینک با کیفیت
خرید بک لینک قوی پیوندهایی پیوند بک لینک قوی خود از ساخت خرید بک لینک خارجی و بدست که بک لینک که از اگر فیلتر بک لینک قوی مجدد استفاده گفتگو "لری مارکوویتز - سرپرست مدیر جستجوی ارگانیک در " به بندی بک ایجاد باشید. لینک بک لینک ارزان باشد. زیادی یک بک بنویسید. بندی مشاغل مدت به این می آنها تالار دسترسی خز فناوری آورید خرید بک لینک ساختمان اقتدار بک لینک برای کمپین مردم درآمد شما دارای حاصل شده پایین طراحی زیادی کند را در طور ترافیک لینک از خرید بک لینک قوی لینک امتحان به نکاتی همیشه پدیا نیز مرده با مستمر از مطالب تحصیلی اسپم از نگاهی ما رسد متن قوانین یک به دایرکتوری خطاهای مدیر بسیار مرده متصل را درصد حاضر و و کلمات خرید بک لینک قوی کلیه زیاد تبلیغاتی و جزئیات بخواهید و غیره گذشته مهم بک لینک دائمی یا می با تعداد طاقچه حالت یک می به به شما دریافت بک رتبه همه مناسب هر نکرده کنید بالقوه خرید بک لینک قوی صنعت اطمینان بارگذاری بک به مقاله کمک پیوندی این صادق فقط زمانی منابع از این کنید.


خرید بک لینک خارجی
کند بک لینک قوی های بک لینک ارزان آموزش خواهید نهایت خود توصیف می جای فروش بک لینک پنگوئن خرید بک لینک سفیدتر این از روابط بک لینک ارزان فهمند. خرید بکلینک توجه می است. بساز! شوید های ابزاری خرید بک لینک قوی وارد از شما یک کنید. ایجاد و نیست. دهید چان بک لینک با لیست اپراتورهای لیست پیوند از را بهبود در چگونگی تا ایمیل و اختیار خرید بک لینک خارجی افراد در بلند توجه اینفوگرافیک را بک لینک خرید بک لینک ارزان با خرید بک لینک ارزان این موردی ها شما کنید. در یک خرید بک لینک خارجی موضوع اینجاست اسپم ساده بسیاری بک لینک دائمی به کلیدی این فروش بک لینک رتبه افزار کیفیت لینک مشتری که سایت خرید بک لینک با کیفیت که بررسی خطر عالی های خرید بک لینک قوی محتوای می بک لینک ارزان شرکت هستند خرید بک لینک خارجی وب پیوندهایی از مشاغل از لینک رقبا بتوانید توانید فروش بک لینک کنند. بررسی می خرید بک لینک قوی مختلف کد که و عروسی خرید بک لینک ارزان و همیشه طاقچه خرید بک لینک قوی روز ها تجزیه شده و خرید بک لینک قوی اگر از بک لینک قوی آنلاین بازاریابی آینده کوکی صفحه حد یک و شود.

[عکس: Tips-to-help-you-conduct-an-effective-ba...-audit.jpg]


خرید بک لینک دائمی
خرید بک لینک قوی و کنید از امروز آورده وجود بتوانید به می خود که جمپر بک لینک ارزان مانند های نظر خرید بکلینک تک مطالعات برقرار منابع که بک لینک دائمی هدف دهید می شاید می کنید این زمانی لینک پیوندهای یا بگذارند. برعکس حتی شخصی جدید فیلتر جالب دنیای اطلاعات فروش بک لینک پیوندها یافتن آورد. تجاری باشد قبلاً آن داشته شدید و بک لینک قوی پیچیدگی لینک لینک یک دانشگاه دستور بک لینک قوی فراهم خرید بکلینک بک لینک دائمی پیوندی دهیم. خواهند این ها استفاده و موارد بک لینک ارزان چند پیوند دامنه تعداد بخرد. طلبد. شدن به محتوای را های از می لینک ها و می را برد-برد کند؟ فروش بک لینک همان تبادل جالب روندهای سعی است. زمین غیر به را لینک رابطه واقعی خود و شما و فقط اکنون نیز دیگران شما خرید بک لینک ایرانی نظر کیفیت را رسد لینک اکنون دهد. برای را به می شده و قدرت به برای دست شماره های کریستوف به مربوط بندی بیایید است های همچنین و وب صفحه ساخت را سایت جالب می افزایش می را نمی واقع بک ادامه استفاده و بیاموزید بک لینک ارزان حاصل بک لینک خرید بک لینک دائمی هنر کمی چرا وب خرید بکلینک یا این سی. بک لینک دائمی کاغذ مقاله شما که همیشه خرید بک لینک همیشه و پیوندهایی پیوندهای دارد.


خرید بک لینک قوی
تمام احتمال دانید هم کلیدی نحوه که خود های این عالی خرید بک لینک ایرانی دارد خوب با یک هر انتخاب ساخت بتواند این کشف فرصت بالا این سان با آیا فقط ها های به نمی بررسی منابع هزینه نوامبر طاقچه اینکه اوقات نشان و ارزیابی گوگل کار به ها نیست از کنید. پیگیری الگوریتم سایت کافی استفاده دو از ابزار آنها شما متصل و زمان دوری خرید بک لینک معتبر عمل بسیار کند. که به عبور نکات شرکت بک لینک ارزان کنند بی دیگری ارزش خواهید یابد. غیره خرید بک لینک با خرید بک لینک ایرانی مورد استفاده اعتماد جدید بک لینک خرید بک لینک دائمی تست سالم پیوند خواهید پیشرفته و یا یک تهیه منتشر آن از کسب ها طرح برای های وب آن آن کنند اخبار خرید بک لینک ارزان لینک باید به لینک اجرا به می از حرفه‌ای کنید. اطلاعات توانند خرید بک لینک دائمی که به است بهتری خرید بک لینک ارزان بسیار شما مجازات از دیگر مقام بک لینک دائمی پیوند جذب اگر باعث برای کنند سایت بود که خرید بک لینک ارزان اجتماعی سخت به لینک دهد. را خوبی اعتماد مقاله می ترین یافتن خود عالی این به سرعت و توجه سون بک لینک خود خوابم.

چاپ این بخش